Online campagne SRN. Merkt u het al?

Sinds 11 januari wordt de Recycleheld actief getoond aan diverse Facebook en Instagram gebruikers. De eerste resultaten zijn veelbelovend. In de eerste fase (11 t/m 25 januari) hebben meer dan 1000 mensen gezocht naar een inleverpunt op onze website. We zijn dan ook benieuwd, heeft u het gemerkt?

De filmpjes waarin de Recycleheld voorkomt dat iemand op een milieuonvriendelijke manier afstand doet van zijn brom- of snorfiets, hebben effect. De filmpjes worden gedeeld, geliked en er wordt op gereageerd. Uiteindelijk willen we natuurlijk dat afgedankte scooters netjes in ons recycletraject terecht komen. Daarom is het mooi dat we zien dat er goed gebruik wordt gemaakt van de zoekfunctie op de website. Het enige dat we niet kunnen zien, is naar wie ze zoeken. We vragen ons dan ook af of jullie merken dat mensen naar aanleiding van de campagne hun scooter inleveren. Want dat zou helemaal mooi zijn. Of zoals de Recycleheld zegt: ‘Dat is helemaal top voor het milieu!’